Selecteer je ideale doelgroep met de segmentselectie van mailweb.nl

Gebruik de mailweb segmentselectie om vandaag nog je klanten van morgen te vinden. 

Ontdek je toekomstige klanten met de Whooz Segment Selectie Tool
In de huidige concurrerende markt is het belangrijker dan ooit om je marketinginspanningen te richten op de juiste doelgroep. Maar hoe vind je precies die klanten die het meest waarschijnlijk geïnteresseerd zijn in wat je te bieden hebt? Het antwoord ligt in de kracht van segmentatie, en de Whooz Segment Selectie Tool van Mailweb.nl maakt dit proces eenvoudiger dan ooit.

Hoe werkt de Whooz Segment Selectie Tool?
De Whooz Segment Selectie Tool maakt gebruik van 11 segmenten en 59 subsegmenten die zijn voorgedefinieerd door Whooz. Deze segmenten zijn gebaseerd op verschillende demografische en sociaaleconomische factoren, waardoor je je doelgroep nauwkeurig kunt definiëren.

Het proces is eenvoudig:

1. Kies uit de 11 segmenten en/of 59 subsegmenten die door Whooz zijn voorgedefinieerd.

2. Kies vervolgens je doelgebied. Dit kunnen één of meerdere specifieke provincie of gemeente zijn.

3. Mailweb.nl vertelt je dan hoeveel adressen voldoen aan de door jou gekozen kenmerken.

4. Sla de selectie op en gebruik deze bij het samenstellen van je mailing.

Waarom zou je de Whooz Segment Selectie Tool moeten gebruiken?

Als je precies weet hoe je ideale klanten eruit zien, of als je al een eerdere bestandsanalyse van je klanten hebt gedaan op Mailweb.nl, dan kun je in een paar klikken alle Whooz-(sub)segmenten kiezen die je wilt benaderen met je mailing. 

Met de Whooz Segment Selectie Tool kun je je mailing richten op de huishoudens die het meest waarschijnlijk geïnteresseerd zijn in wat je te bieden hebt. Dit betekent dat je je marketingbudget efficiënter kunt besteden en een hoger rendement op je investering kunt behalen.

Dus waar wacht je nog op? Begin vandaag nog met het ontdekken van je toekomstige klanten met de Whooz Segment Selectie Tool. Het is nog nooit zo eenvoudig geweest om nieuwe klanten te vinden.

Ga naar segmentselectie